Oprava kolonožky
Porouchala se Vám Kolonožka (hoverboard) nebo elektrická koloběžka
a nevíte si s ní rady?
Napište nám!
servis@kolonozka.cz
Opravili jsme již přes 10 000 zařízení.

Poskytujeme mimozáruční a pozáruční servis Kolonožek, elektrických koloběžek a dalších vozítek všech značek. Pro produkty značky Eljet poskytujeme záruční servis.

Našim zákazníkům věnujeme maximální péči a nabízíme jim nadstandartní služby, např. expresní vyřízení
či možnost zapůjčení koloběžky z naší --> půjčovny <-- po dobu servisu.
.jpg)
Jak probíhá samotný servis?
1. Napište nám na email servis@kolonozka.cz model Vašeho zařízení, nejlépe i popis problému, který potřebujete vyřešit. Dále adresu na které budete chtít Vaše zařízení vyzvednout. V případě, že se jedná o zboží společnosti Eljet, přiložte prosím doklad o koupi.
2. Na Vaše náklady dokážeme zajistit svoz kurýrem, mějte proto produkt dobře zabalený, nejlépe v originálním obalu. Předejdete tak možnosti vzniku dalšímu poškození při přepravě. Případně můžete zařízení osobně zanést na naši pobočku na adrese Kladenská 278/61, Praha 6, 160 00 ve všední dny 9:00 – 16:00.
3. Po obdržení zařízení naše servisní středisko diagnostikuje závadu. Kontaktujeme Vás prostřednictvím emailu s cenovým návrhem, který bude obsahovat seznam potřebných prací, náhradních dílů, cenu opravy a případně dostupnost dílů.
4. Pokud budete s cenovým návrhem souhlasit, produkt opravíme. Po opravě řádně otestujeme funkčnost produktu.
5. Jakmile bude vše v pořádku, tak zařízení předáme kurýrovi, který Vám jej po ČR doručí zdarma. Platíte jen za práci a náhradní díly. Platbu můžete zaslat předem na náš účet, nebo ji uhradíte dobírkou kurýrovi. Možné je také osobní vyzvednutí na adrese uvedené výše.

Máte další otázky? Napište nám: servis@kolonozka.cz
Váš Tým Kolonožka.cz