Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 10 399 Kč
skladem
naše cena 9 399 Kč
skladem
naše cena 8 499 Kč
skladem

Úvod »Servis » FAQ

FAQ

 

 

1) Pro koho a k čemu je Kolonožka vhodná?

Kolonožka je určena dětem i dospělým buď čistě pro zábavu a aktivní trávení volného času, stejně tak spolehlivě poslouží  i jako ekologický a praktický prostředek pro zkrácení času při překonávání vzdálenosti z bodu A do bodu B. Využijete ji všude tam kam se Vám nechce pěšky, při cestě do školy či zaměstnání, na nákup, procházku nebo vlastně projížďku ať už  s  kočárkem, nebo s Vaší drahou polovičkou :-). Ovládání tohoto gyroskopického vozítka  je intuitivní, na Kolonožce se po chvíli cviku naučí opravdu každý. 

 

2) Jakou Kolonožku vybrat?

Kolonožka STANDARD a PREMIUM s průměrem kol 6,5 a 8 paljsou modely určené zejména pro jízdu na rovném povrchu. Model OFFROAD o velikosti kol 10 palců má nafukovací pneumatiky s duší, takže zvládá i terénní nerovnosti. Z vlastní zkušenosti i zkušenosti našich zákazníků můžeme říct, že i malé šikovné dítě, má-li požadovanou váhu, nemá problém se naučit na vyšším modelu.

 

3) K čemu slouží funkce bluetooth?

Funkce bluetooth slouží k přehrávání hudby během provozu Kolonožky. Prostřednictvím Bluetooth je možné připojit jakékoliv zařízení, například telefon či tablet a díky reproduktoru zabudovanému v Kolonožce si užívat své oblíbené melodie. Pokud nepřipojíte zařízení, žádné zvuky (kromě motoru a pípání) Kolonožka nevydává.

 

4) K čemu slouží aplikace Kolonožka, ke které se lze připojit díky základní desce TAOTAO?

S Kolonožkou, která disponuje možností připojení k aplikaci, se můžete mobilně spoji opět prostřednictvím Bluetooth. Naše jedinečná aplikace Kolonožka Vám umožní sledovat aktuální stav Vaší Kolonožky. Budete tak moci kontrolovat spotřebu, stav baterie i rychlost Kolonožky či si nastavit citlivost snímačů. Aplikace je ke stažení na www.kolonozka.cz/aplikace.

 

5) Kolonožka nereaguje správným způsobem, lze tomu pomoci?

Kolonožku můžete v případě nesprávných reakcí zkalibrovat i u Vás doma. Jedná se například o blikání LED diody provozního indikátoru, Kolonožka píská nebo nereagují gyroskopické senzory. Restartujte vždy pouze vypnutou Kolonožku, která není připojena k elektrické síti. Vypnutou Kolonožku položte na rovný povrch, dbejte na to, aby pedály byly ve vodorovné poloze. Přidržte tlačítko VYP/ZAP alespoň po dobu 10 sekund. Kolonožka vydá zvukový signál a rozblikají se diody. Poté Kolonožku vypněte, chvíli vyčkejte a opět zapněte. Tato rekalibrace umožní obnovu balančního systému kolonožky.

 

6) Jak správně stát na Kolonožce?

Při nástupu nejprve šlápněte jednou nohou na pedál, aby se aktivoval balanční systém. Teprve poté se postavte na Kolonožu oběma nohama. Je nutné mít obě nohy na stupačkách stejně položené a umístěné co nejdále od sebe, tzn. co nejblíže k blatníkům, aby došlo k adekvátnímu rozložení váhy. Držte pevný a vzpřímený postoj. Pokyn k jízdě je dáván pouhým přenášením váhy ze špiček na paty. Nakloněním Vašeho chodidla na pedálu Kolonožku otočíte. Sestupujte vždy v moment stání Kolonožky na místě. Nejdříve sestupte jednou nohou vzad, hned vzápětí i druhou nohou vzad. Všechny úkony je nutné provádět pomalu a plynule, bez prudkých pohybů.

 

7) Jakou váhu Kolonožka unese?

Minimální váha jezdce, kterou Kolonožka zachytí, je 35-40 kg. Také záleží na individuální šikovnosti jezdce. Maximální nosnost Kolonožky je 120 kg. V případě, že je hmotnost jezdce vyšší než 70 kg, doporučujeme produkt užívat pouze na rovnějších terénech kvůli rázům, které by mohly zařízení poničit.

 

8) Kolonožka se po mnohých pokusech nechce nabít, jaký je správný postup?

Baterii dobíjejte vždy za vypnutého stavu Kolonožky. Nejdříve zapojte nabíječku do zásuvky (100V – 240V, 50 – 60Hz), ověřte, že na nabíječce svítí zelené světlo a teprve poté připojte druhý konec do kolonožky. Na nabíječce se objeví červené světlo, které značí, že se Kolonožka dobíjí správně. Jestil se červené světlo nerozsvítí, zkontrolujte správné zapojení do elektrické sítě i do Kolonožky. Jakmile červené světlo zezelená, značí to plně nabitou baterii. Přilišné dobití baterie může zkrátit její životnost, proto vyjměte nabíjecí kabel z portu vždy co nejdříve po dokončení nabíjení.

 

9) Mám jiný problém s Kolonožkou. Jak postupovat?

Pokud nenaleznete tip na řešení problému v přiloženém návodu, kontaktujte nás prosím e-mailem na servis@kolonozka.cz. Poskytujeme kvalitní záruční i pozáruční servis. V případě uplatnění reklamace Vás prosíme o odeslání zboží či osobní doručení na adresu našeho servisu. Ke zboží, prosíme, přiložte kopii Vaší faktury, popis závady a kontakt na Vás.

 

10) Opravujete také Kolonožky (Gyroboardy, Minisegwaye, Speedia..), které nepochází z Vaší distribuce?

Ano, díky dokonalé znalosti těchto přístrojů a širokému spektru náhradních dílů, které držíme skladem, jsme schopni servisu kusů, které byly zakoupeny u jiného prodejce. Používáme značkové náhradní díly nejvyšší kvality. Mezi rutinní úkony, které provádíme, patří například: diagnostika, výměna základní desky, gyroskopů, baterie, krytů, kol, duší a středové konstrukce.

 

11) Mám zájem o velkoobchodní spolupráci nebo propagaci Kolonožek. Jak mám postupovat?

V případě zájmu o velkoobchodní spolupráci či propagaci (např. formou sociálních sítí či na různých akcích) nás prosím kontaktujte na e-mailu velkoobchod@kolonozka.cz nebo na telefonním čísle 601 333 601. Případně můžete využít přiložený kontaktní formulář v sekci velkoobchod. Napište nám pár informací o sobě a Vaší představu o spolupráci.

 

 

Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás.