Servis elektrokoloběžek Praha 6
Porouchala se Vám elektrická koloběžka ? Vyřešíme to za vás!
+420 733 694 400 pouze volat
(metro A-Bořislavka)
Po-Pá 9-17h
Přímo před servisem je možné bezplatně zastavit autem
Opravujeme elektrické koloběžky Eljet (i záručně), Sencor, Xiaomi, Cityboss, Lamax, Gogen, MS Energy a další
Nabízíme i díly na prodej - více zde
Máte píchlou duši, zařízení poškozené vodou nebo mechanicky? Slábne vám baterie? V našem servisu elektrokoloběžek provedeme vždy komplexní diagnostiku zcela zdarma a doporučíme nejvhodnější řešení přesně pro vás. Umíme odborně změřit skutečnou kapacitu baterie a po každé opravě provedeme kompletní kontrolu koloběžky. Opravy realizujeme až po vašem schválení ceny – žádná nepříjemná překvapení.
Nejčastější servisní úkony | vč. DPH |
Diagnostika závady | Zdarma |
Doprava zpět k Vám | Zdarma, pokud posíláte do servisu balíkem |
Výměna duše (materiál + montáž) |
650 Kč |
Výměna pláště (materiál + montáž) |
750 Kč |
Výměna duše a pláště (materiál + montáž) |
950 Kč |
Výměna bezdušového plného pláště (materiál + montáž) |
950 Kč |
Výměna řídící jednotky | 605 Kč + díl (např. na většinu kol. Sencor 1499 Kč) |
Výměna displeje | 605 Kč + díl (např. na většinu kol. Sencor 799 Kč) |
Výměna baterie | 605 Kč + díl (např. 36V, 7,5Ah 3799 Kč) |
Přednostní oprava - pouze po domluvě | 200 Kč |
Přirážka za silně znečištěný produkt | 200 Kč |
Ceny se vztahují na běžné městské elektrokoloběžky, koloběžky nad 800 W / s terénními / širokými pneu naceníme individuálně. V případě použití tmelu či mléka zacelující defekty v plášti je nutné provést jeho odstranění za příplatek. |
Jak probíhá samotný servis?
1. Kontaktujte nás:
Napište na servis@kolonozka.cz model zařízení a popis závady. Můžete nám také zavolat nebo rovnou přijít na servis – bez nutnosti objednání.
2. Osobní návštěva nebo zaslání balíkem:
Osobně přineste koloběžku kdykoli v pracovní době - všední dny 9 -17 h, není nutno se ohlašovat předem.
Pokud zařízení chcete zaslat balíkem, pečlivě jej zabalte – ideálně do originálního obalu. Do balíku přiložte:
-
stručný popis závady
-
kontakt na Vás
-
zpětnou adresu
Adresa pro zaslání:
Kolonožka, Kladenská 278/61, Praha 6, 160 00
3. Diagnostika zdarma:
Po přijetí zařízení provedeme bezplatnou diagnostiku. Následně vás kontaktujeme s cenovým návrhem, který zahrnuje:
-
seznam potřebných prací a dílů
-
cenu opravy
4. Oprava až po schválení:
Jakmile odsouhlasíte cenový návrh, produkt opravíme a pečlivě otestujeme.
Zařízení je běžně opraveno do tří pracovních dnů, zejména u pneu oprav. V hlavní sezóně nebo u složitějších oprav může oprava trvat týden i déle, zejména pokud se čeká na náhradní díl.
Pokud s opravou nesouhlasíte, zařízení si bezplatně vyzvednete
5. Vyřízení a vyzvednutí:
Až bude oprava hotová, dáme vám vědět, že si pro zařízení můžete přijít.
-Osobní vyzvednutí: kdykoli v otevírací době.
⚠️ Zařízení je nutné vyzvednout do 14 dnů od opravy. Poté účtujeme 50 Kč/den za skladování.
-Zaslání zpět kurýrem: pokud jste poslali balíkem do servisu, zpět k vám je doprava zdarma. Platbu je možné provést předem na účet, nebo na dobírku.
Pokud jste zařízení donesli osobně, ale přejete si jej zaslat zpět, je potřeba ho dodat v originální krabici včetně výplňového materiálu.
Poskytujeme mimo-záruční a pozáruční servis elektrických koloběžek, Kolonožek a dalších vozítek většiny značek: například Eljet (i záručně), Sencor, Xiaomi, Cityboss, Lamax, Gogen, MS Energy a další.
Pro produkty značky Eljet a Kolonožka poskytujeme záruční servis. S opravami máme mnohaleté zkušenosti, opravili jsme přes 12 000 zařízení.