Servis

Porouchala se Vám elektrická koloběžka nebo hoverboard? Kontaktujte nás!

servis@kolonozka.cz, +420 733 694 400 (nepsat SMS)

Kladenská 278/61, Praha 6, Po-Pá 9-17h

Nyní pouze do konce března předsezónní servisní balíček za 300 Kč - více info zde

Opravujeme Eljet (i záručně).

Dále opravujeme (mimo záruku) Sencor, Xiaomi, Cityboss, Lamax, Gogen, MS Energy a další

Máte píchlou duši, je zařízení poškozeno vodou nebo došlo k mechanickému poškození? Baterie již neslouží jako kdysi? V našem servisu vždy provedeme komplexní diagnostiku stavu zařízení zdarma a navrhneme nejvhodnější řešení pro vaši situaci. Umíme odborně změřit kapacitu baterie, po každé opravě je provedeno celkové seřízení. Opravy provádíme až po schválení ceny zákazníkem.

Nejčastější servisní úkony elektrokoloběžek / hoverboardů vč. DPH
Předsezónní servis 300 Kč - pro více info klikněte zde
Diagnostika závady Zdarma
Doprava zpět k Vám Zdarma, pokud posíláte do servisu balíkem
Výměna duše
(materiál + montáž)
650 Kč
Výměna pláště
(materiál  + montáž)
750 Kč
Výměna duše a pláště
(materiál + montáž)
950 Kč
Výměna bezdušového plného pláště
(materiál + montáž)
950 Kč
Výměna řídící jednotky 605 Kč + díl (např. na většinu kol. Sencor 1499 Kč)
Výměna displeje 605 Kč + díl (např. na většinu kol. Sencor 799 Kč)
Výměna baterie 605 Kč + díl (např. 36V, 7,5Ah 3799 Kč)
Přednostní oprava - pouze po domluvě 200 Kč

Ceny se vztahují na běžné městské elektrokoloběžky,

nikoli na koloběžky s výkonem >1000 W

  • Zařízení můžete zaslat do servisu balíkem
  • Záruka na vyměněné díly 2 roky

Jak probíhá samotný servis? 

  1. Napište nám na email servis@kolonozka.cz model Vašeho zařízení a popis poruchy. Můžete nám i zavolat nebo můžete přijít přímo na servis bez objednání.
     
  2. Pokud chcete zařízení poslat balíkem na servis, mějte produkt dobře zabalený, nejlépe v originálním obalu a přibalte do krabice popis závady, kontakt a zpětnou adresu. Adresa: Kolonožka, Kladenská 278/61, Praha 6, 160 00
     
  3. Po obdržení zařízení naše servisní středisko diagnostikuje závadu zdarma. Kontaktujeme Vás s cenovým návrhem, který bude obsahovat seznam potřebných prací, náhradních dílů, cenu opravy a případně dostupnost dílů.
     
  4. Pokud budete s cenovým návrhem souhlasit, produkt opravíme. Po opravě řádně otestujeme funkčnost produktu.
     
  5. Jakmile bude vše v pořádku, kontaktujeme Vás a pro zařízení si přijdete kdykoli v otevírací době. Zařízení je nutné vyzvednout do 14 dnů od vykonané opravy, po této lhůtě účtujeme za každý započatý den 50 Kč za skladování.
  6. Pokud jste zařízení poslali do sevisu balíkem, zařízení předáme kurýrovi, který Vám jej po ČR doručí zdarma. Platbu můžete zaslat předem na náš účet, nebo ji uhradíte dobírkou kurýrovi. Pokud jste zařízení donesli osobně, ale zpět jej chcete zaslat balíkem, je potřeba dodat zařízení v originální krabici.

Poskytujeme mimo-záruční a pozáruční servis Kolonožek, elektrických koloběžek a dalších vozítek většiny značek: například Eljet (i záručně), Sencor, Xiaomi, Cityboss, Lamax, Gogen, MS Energy a další.

Pro produkty značky Eljet a Kolonožka poskytujeme záruční servis. S opravami máme mnohaleté zkušenosti, opravili jsme přes 12 000 zařízení.