Servis elektrokoloběžek Praha 6

Porouchala se Vám elektrická koloběžka ? Vyřešíme to za vás!

 servis@kolonozka.cz

  +420 733 694 400 pouze volat

Kladenská 278/61, Praha 6

(metro A-Bořislavka)

Po-Pá 9-17h

Přímo před servisem je možné bezplatně zastavit autem

Opravujeme elektrické koloběžky Eljet (i záručně), Sencor, Xiaomi, Cityboss, Lamax, Gogen, MS Energy a další

Nabízíme i díly na prodej - více zde

Máte píchlou duši, zařízení poškozené vodou nebo mechanicky? Slábne vám baterie? V našem servisu elektrokoloběžek provedeme vždy komplexní diagnostiku zcela zdarma a doporučíme nejvhodnější řešení přesně pro vás. Umíme odborně změřit skutečnou kapacitu baterie a po každé opravě provedeme kompletní kontrolu koloběžky. Opravy realizujeme až po vašem schválení ceny – žádná nepříjemná překvapení.

Nejčastější servisní úkony vč. DPH
Diagnostika závady Zdarma
Doprava zpět k Vám Zdarma, pokud posíláte do servisu balíkem
Výměna duše
(materiál + montáž)
650 Kč
Výměna pláště
(materiál  + montáž)
750 Kč
Výměna duše a pláště
(materiál + montáž)
950 Kč
Výměna bezdušového plného pláště
(materiál + montáž)
950 Kč
Výměna řídící jednotky 605 Kč + díl (např. na většinu kol. Sencor 1499 Kč)
Výměna displeje 605 Kč + díl (např. na většinu kol. Sencor 799 Kč)
Výměna baterie 605 Kč + díl (např. 36V, 7,5Ah 3799 Kč)
Přednostní oprava - pouze po domluvě 200 Kč
Přirážka za silně znečištěný produkt 200 Kč

Ceny se vztahují na běžné městské elektrokoloběžky, koloběžky nad 800 W / s terénními / širokými pneu naceníme individuálně. V případě použití tmelu či mléka zacelující defekty v plášti je nutné provést jeho odstranění za příplatek.

Jak probíhá samotný servis? 

1. Kontaktujte nás:
Napište na servis@kolonozka.cz model zařízení a popis závady. Můžete nám také zavolat nebo rovnou přijít na servis – bez nutnosti objednání.

2. Osobní návštěva nebo zaslání balíkem:

Osobně přineste koloběžku kdykoli v pracovní době - všední dny 9 -17 h, není nutno se ohlašovat předem.
Pokud zařízení chcete zaslat balíkem, pečlivě jej zabalte – ideálně do originálního obalu. Do balíku přiložte:

  • stručný popis závady

  • kontakt na Vás

  • zpětnou adresu

Adresa pro zaslání:
Kolonožka, Kladenská 278/61, Praha 6, 160 00

3. Diagnostika zdarma:
Po přijetí zařízení provedeme bezplatnou diagnostiku. Následně vás kontaktujeme s cenovým návrhem, který zahrnuje:

  • seznam potřebných prací a dílů

  • cenu opravy

4. Oprava až po schválení:
Jakmile odsouhlasíte cenový návrh, produkt opravíme a pečlivě otestujeme.

Zařízení je běžně opraveno do tří pracovních dnů, zejména u pneu oprav. V hlavní sezóně nebo u složitějších oprav může oprava trvat týden i déle, zejména pokud se čeká na náhradní díl.

Pokud s opravou nesouhlasíte, zařízení si bezplatně vyzvednete

5. Vyřízení a vyzvednutí:

Až bude oprava hotová, dáme vám vědět, že si pro zařízení můžete přijít.

-Osobní vyzvednutí: kdykoli v otevírací době.
⚠️ Zařízení je nutné vyzvednout do 14 dnů od opravy. Poté účtujeme 50 Kč/den za skladování.

-Zaslání zpět kurýrem: pokud jste poslali balíkem do servisu, zpět k vám je doprava zdarma. Platbu je možné provést předem na účet, nebo na dobírku.
Pokud jste zařízení donesli osobně, ale přejete si jej zaslat zpět, je potřeba ho dodat v originální krabici včetně výplňového materiálu.

Poskytujeme mimo-záruční a pozáruční servis elektrických koloběžek, Kolonožek a dalších vozítek většiny značek: například Eljet (i záručně), Sencor, Xiaomi, Cityboss, Lamax, Gogen, MS Energy a další.

Pro produkty značky Eljet a Kolonožka poskytujeme záruční servis. S opravami máme mnohaleté zkušenosti, opravili jsme přes 12 000 zařízení.